Правила індустрії K-pop

Запорукою успіху корейських айдолів стає ретельний пошук і відбір талановитих дітей і підлітків рекрутами з музичних розважальних агентств. Запрошені хлопці та дівчата стають так званими «трейні» в агентствах, де їх вчать розвивати таланти, готують фізично і морально до дебюту як айдолів, дивляться, як вони себе проявляють, визначають їх сильні сторони і вибирають ролі в майбутніх групах. 











У період тренувань більшість трейні живуть в гуртожитках агентств, але далеко не всі потім зможуть дебютувати і стати айдолом - такий шанс випадає лише найкращим. Предебютні тренування можуть тривати від кількох місяців до 6-8 років. В результаті артисти, які змогли дебютувати можуть похвалитися універсальністю талантів. Більшість айдолів вміють добре співати або читати реп, танцювати складну хореографію, привабливо виглядають, вміють подати себе на сцені і на телебаченні, мають чудову фізичну підготовку для складних шоу на концертах і в турах і т.д.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Korean pop

K-pop (від англ. Korean pop «корейська поп-музика») - музична поп-індустрія, що виникла в Південній Кореї і увібрала в себе елементи західн...