K-pop (від англ. Korean pop «корейська поп-музика») - музична поп-індустрія, що виникла в Південній Кореї і увібрала в себе елементи західного електропопа, хіп-хопу, танцювальної музики, сучасного ритм-н-блюзу та ще багатьох музичних стилів. Спочатку з'явившись як жанр корейської популярної музики, K-pop перетворився в масштабну музичну індустрію, а також субкультуру з мільйонами шанувальників серед молоді в усьому світі.
K-pop - не тільки музика. Жанр переріс в популярну серед молоді всього світу субкультуру, рухому інтересом до сучасної південнокорейської культурі, моді і стилю. Завдяки інтернету K-pop досягає широкої аудиторії, перш немислимою для не англомовного шоу-бізнесу. Поп-культура Південної Кореї сьогодні є одним з рушійних чинників молодіжної культури з особливим акцентом на Китай, Гонконг, Японію, Тайвань і значну частину Південно-Східної Азії.
K-pop пройшов шлях від маловідомого поза азіатського регіону музичного жанру до величезної за популярністю в усьому світі молодіжної культури. На думку видання The New York Times, хоча спроби корейських груп проникнути на західний ринок були досить успішними і до величезного розширення соціальний мереж, але в нинішній момент створення корейськими артистами своїх офіційних акаунтів на таких ресурсах як Twitter, Insragram, Facebook і т.д. , дозволило ознайомити з кей-попом набагато ширшу аудиторію і активніше популяризувати жанр. Останнім часом особливої популярності кей-поп виконавцям приносить YouTube, адже саме на ньому можна першими побачити нові музичні кліпи Айдол. Справжній бум з мільйонами переглядів на багатьох кей-поп відео трапився після феномена PSY і його хіта «Gangnam Style», яке на даний момент налічує 3 мільярди 130 мільйонів переглядів. Зростання шанувальників жанру відзначається в усьому світі, і на думку деяких експертів, кей-поп стає однією з найважливіших частин експорту Південної Кореї, впливаючи в тому числі на популярність корейської культури в світі.
K-pop пройшов шлях від маловідомого поза азіатського регіону музичного жанру до величезної за популярністю в усьому світі молодіжної культури. На думку видання The New York Times, хоча спроби корейських груп проникнути на західний ринок були досить успішними і до величезного розширення соціальний мереж, але в нинішній момент створення корейськими артистами своїх офіційних акаунтів на таких ресурсах як Twitter, Insragram, Facebook і т.д. , дозволило ознайомити з кей-попом набагато ширшу аудиторію і активніше популяризувати жанр. Останнім часом особливої популярності кей-поп виконавцям приносить YouTube, адже саме на ньому можна першими побачити нові музичні кліпи Айдол. Справжній бум з мільйонами переглядів на багатьох кей-поп відео трапився після феномена PSY і його хіта «Gangnam Style», яке на даний момент налічує 3 мільярди 130 мільйонів переглядів. Зростання шанувальників жанру відзначається в усьому світі, і на думку деяких експертів, кей-поп стає однією з найважливіших частин експорту Південної Кореї, впливаючи в тому числі на популярність корейської культури в світі.
Best blog ever!!!
ВідповістиВидалити